Warsztaty "Jak opakować brandy?" - 04.04.2017

III warsztaty z cyklu
JAK OPAKOWAĆ BRANDY?


Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę


Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” wraz z organizatorem targów Packaging Inovations – spółką Targi w Krakowie oraz partnerami – firmami: Avery Dennison, Cobalt Spark, ITW Foils, KDS, Xeikon i X-Rite organizuje w ramach Akademii Wiedzy kolejną edycję warsztatów:


JAK OPAKOWAĆ BRANDY? 
Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę,
 


które odbędą się w dniu 4 kwietnia 2017 r. podczas targów Packaging Innovations w Sali B na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14.


Zapraszamy brand managerów, product managerów, pracowników działów marketingu i właścicieli małych firm na warsztaty, które poprowadzą specjaliści-praktycy: w dziedzinie zarządzania wizerunkiem marki, projektowania, przygotowania projektów do druku, uszlachetniania druków, materiałów wykorzystywanych do tworzenia opakowań. 


Dowiedzą się Państwo, czym jest design świadomy, czyli jak projektować opakowania skuteczne, jak tworzyć wizerunek marek własnych, jak wykorzystać doświadczenia innych w procesie kreacji i produkcji opakowania. Będzie można zapoznać się także z nowościami w zakresie uszlachetnień i dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą różne metody zdobienia druku. Eksperci doradzą też, jakie podłoża drukowe nadają się do realizacji danego projektu opakowania i jak będą współgrać z uszlachetnieniami. Ciekawym tematem będą rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy cyfrowym zadruku opakowań. Nie zabraknie także wiedzy na temat komunikacji z Państwa dostawcami i oceny jakości zleceń usług poligraficznych.



Program warsztatów:


9.00 – 9.30 Rejestracja


9.30 Rozpoczęcie warsztatów. Powitanie gości


9.30 – 10.10

Definicja wzorców barwy i ustawień zleceń do druku. Narzędzia do szybkiej i jednoznacznej komunikacji z dostawcami usług poligraficznych. Ocena jakości zlecenia ukryta w jednej liczbie (na przykładzie firmy Procter and Gamble)

Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Key Account Manager,  X-Rite Europe


10.10 – 10.50

Cyfrowy świat etykiet

Tomasz Dąbrowski, prezes zarządu, KDS, wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych


10.50 – 11.30

Innowacyjne materiały samoprzylepne

Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE, Avery Dennison Materials Group Europe


11.30 – 11.50

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami


11.50 – 12.30

„Making Brands Shine“

Zalety produktów ITW dla właścicieli marek i projektantów

Andrzej Wcisło, Market Manager Eastern Europe, ITW Foils


12.30 – 13.10

Zabezpieczanie marki przed fałszowaniem – ochrona wizerunku twojej firmy dzięki prostej implementacji w druku cyfrowym

Tomasz Wojnarowski, Sales Manager Eastern Europe, Xeikon


13.10 – 13.50

Szczerość i zaufanie – rola nowoczesnych opakowań w walce o lojalność konsumentów

Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant, Cobalt Spark, Ekspert Polskiej Izby Handlu


13.50 – 14.00 Zakończenie warsztatów


14.00 – 16.30 Indywidualne rozmowy z ekspertami oraz zwiedzanie wystawy targowej
9. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations



Regulamin i formularz rejestracyjny na warsztaty są dostępne na stronie

http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-opakowac-brandy-3.-warsztaty/Regulamin-i-formularz-zgloszeniowy

W celu zwiedzania wystawy targowej, aby zaoszczędzić Państwa czas zachęcamy do rejestracji na targi na stronie http://rejestracja.x24.pl/ 


Udział bezpłatny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 29 marca 2017 r. i zapoznają się z regulaminem warsztatów na powyższej stronie. Dla gości, którzy zgłoszą swój udział po tym terminie, opłata za udział wynosi 123 zł brutto. Ilość miejsc ograniczona.

W przypadku wcześniejszego zgłoszenia udziału prosimy o kontakt pod adresem mailowym  biuro@swiatdruku.eu
Na wszelkie pytania odpowiemy –  42 687 12 92 




Zespół „Świata DRUKU”