Dlaczego warto?

Zaprezentuj swoją markę kluczowym klientom

Packaging Innovations przyciąga każdego roku przedstawicieli tysięcy marek z branży spożywczej, napojów, kosmetycznej, gospodarstwa domowego, farmaceutycznego, chemicznego, motoryzacyjnego i wielu innych. Od dyrektorów generalnych, kierowników operacyjnych, kierowników ds. zaopatrzenia i osób zajmujących się innowacjami produktowymi po konsultantów - to właśnie oni przychodzą na targi, by zaopatrzyć się w Twoje produkty.

Odwiedzili nas przedstawiciele:
Auchan, Avon Operations Polska, Bakalland, Bakoma Sp. z o.o, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., DAX COSMETICS, Decathlon Car Gliwice, Dr Vita, EuroPharma Alliance Sp. z o.o, FM Polska, Furgonetka, Helio S.A., Jeronimo Martins, Lajkonik Snacks Sp. z o.o., Krystyna Janda Sp. z o.o., Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp. z o.o., Lotte Wedel, Mars, Mieszko SA, MONDELEZ, PKN Orlen, PRO-LOGIS Sp. z o.o., Rossmann, YOPE, Yves Rocher, Ziaja Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o., Żabka

Co wyróżnia Targi Packaging Innovations?

Tysiące nowych klientów

Jako wystawca na Targach Packaging Innovations docierasz do tysięcy potencjalnych klientów - w szczególności kadry zarządzającej i specjalistów m.in. z branży spożywczej, kosmetycznej, reklamowej, chemicznej, farmaceutycznej.

Zobacz podsumowanie ostatniej edycji

 

_ILE3195.jpg
Jedyne targi opakowań w Polsce skupione na artystycznej stronie produktu

Nasze targi wyróżnia koncentracja na konkretnym obszarze: branding opakowania. Dzięki temu odpowiadamy na potrzeby firm, których przedstawiciele przychodzą na targi po garść inspiracji.

Promujemy Twoją firmę od momentu zgłoszenia

Dzięki nam docierasz do nowych klientów już od momentu zgłoszenia na targi. Podejmujemy szereg działań marketingowych, aby jak najlepiej promować Twoją firmę.

_ILE3211.jpg
Najwyższa jakość obsługi

Nie miałeś jeszcze okazji brać udziału w targach jako wystawca? Niczym się nie przejmuj! Nasz zespół poprowadzi Cię krok po kroku, pomoże wybrać najlepszą opcję stoiska, dobierze odpowiednie formy reklamy i podpowie jak najlepiej przygotować się do udziału w wydarzeniu. Możesz być pewny, że u nas nie spotkasz się z żadnymi ukrytymi opłatami.

2 sceny pełne merytorycznych prelekcji

Stawiamy bardzo duży nacisk na jakość programu targów, dlatego zapraszamy ekspertów, aby dostarczyć uczestnikom najnowszą wiedzę, pokazać trendy i przygotować ich na zmiany, których w branży jest sporo!

_ILE3179.jpg
Różnorodność na targach

Wyróżniamy się różnorodnością nie tylko stref tematycznych stoisk, ale także prelekcji i projektów konkursowych studentów.

Jakie są możliwości udziału?

  • _ILE3678.jpg

    Stoisko

    Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka typów stoisk, od ekonomicznej zabudowy po stoiska specjalne dopasowane do Twoich potrzeb!

    SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ STOISK

  • _ILE4091.jpg

    Oferta reklamowa

    W naszej ofercie znajdziesz szereg opcji reklamowych - online, outdoor, indoor. Dzięki temu wyróżnisz swoją firmę i zapadniesz w pamięć zwiedzającym!

    ZOBACZ OFERTĘ REKLAMOWĄ

  • _ILE2897.jpg

    Sponsoring konferencji

    Pragniesz wyróżnić się na tle konkurencji? Zostań partnerem Konferencji Packaging Innovations i zobacz w jaki sposób możemy zaznaczyć Twoją obecność na targach.

    CZYTAJ WIĘCEJ

Jak wziąć udział w targach?

  • Skontaktuj się z nami

    Opowiedz nam o swojej firmie: jakich klientów szukasz, jaki jest Twój budżet i główne cele udziału w targach. Przygotujemy dla Ciebie ofertę i pomożemy wybrać najlepsze stoisko!

    Sprawdź jakie typy stoisk oferujemy:

    STOISKA

  • Złóż zamówienie w panelu wystawcy

    Po przeanalizowaniu kosztów i wybraniu stoiska, zarejestruj swoją firmę w naszym systemie online i złóż zamówienie. 

    Wypełnij dane swojej firmy w katalogu online, aby Twoja firma była widoczna na liście wystawców!

    ZALOGUJ SIĘ

    ZAREJESTRUJ FIRMĘ

     

  • Czas na promocję!

    Prześlij nam swoje materiały promocyjne - zaproszenie wideo do wykorzystania w social mediach, nowości produktowe czy artykuł z case study wdrożenia Twojej technologii u klienta.

  • Zaproś swoich klientów

    Największe sukcesy targowe widzimy wśród wystawców, którzy aktywnie zaangażowali się w promocję swojego udziału przed wydarzeniem. Koniecznie zaproś swoich obecnych klientów, poinformuj obserwatorów w social mediach i na stronie internetowej. Wykorzystaj przygotowane przez nas grafiki i zapraszaj swoich klientów na Packaging Innovations 2024.

Stanowiska zwiedzających

Kadra zarządzająca - 57%
  • Właściciel
  • Dyrektor
  • Kierownik, manager
Specjaliści - 27%
  • Specjalista ds. zakupu/sprzedaży
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista ds. opakowań
  • Inżynier, projektant
Inni - 16%
  • Przedstawiciel handlowy
  • Logistyk
  • Nauczyciel
  • inni

Kraje zwiedzających

dane kraje zwiedzajacych.png [351.16 KB]

Międzynarodowość wydarzenia

Każdego roku udowadniamy, że nazwa targów nie jest przypadkowa. Co roku wydarzenie jest odwiedzane przez wielu gości z zagranicy. W edycji 2023 największą grupą spośród 45 krajów zwiedzających były osoby z Czech, Ukrainy i Niemiec.

Oprócz tego przedstawiciele zagranicznych firm występują u nas w roli prelegentów, np. Niemiec czy Słowacji.

 

Branże zwiedzających

  • 22%
    Spożywcza
  • 15%
    Kosmetyczna
  • 9%
    Reklamowa
  • 8%
    Chemiczna
  • 7%
    Farmaceutyczna
  • 6%
    Logistyczna
  • 6%
    Napoje
  • 5%
    Motoryzacyjna
  • Na targach możemy spotkać wszystkich tych, którzy są zainteresowani branżą. Z jednej strony udział jest okazją do zaprezentowania produktów, a z drugiej do poszerzenia wiedzy. W mojej ocenie największe wyzwanie, jakie stoi przed producentami to zmiana przepisów. Opakowania do żywności są również uregulowane w prawie żywnościowym. Obecnie w Komisji trwają prace nad tym, jak te przepisy zmienić, żeby bardziej zabezpieczały one zdrowie konsumentów. Przełoży się to bezpośrednio na określone wymagania stawiane przez te przepisy podmiotom, które działają na rynku opakowań. Będą to wymagania nowe lub zmienione, dlatego już teraz warto wiedzieć, jak będą one wyglądać i kiedy ta zmiana się dokona.

  • Celem naszego udziału w targach Packaging Innovations było pokazanie naszego projektu „Opakowania dobre z natury”. Zależało nam na zainspirowaniu innych do wprowadzania działań, które w obszarze opakowań będą minimalizować negatywny wpływ zakupów online na środowisko.

  • Dążenie do neutralności klimatycznej, do zrównoważonego rozwoju nie ma sensu, jeżeli ludzie w tym nie biorą udziału. Dzielimy się wiedzą, bowiem zależy nam, aby ludzie byli świadomi swoich wyborów. Jako producenci widzimy, że rynek potężnie się zmienił. Teraz produkujemy dużo więcej opakowań wysyłkowych. W ostatnich latach klienci – co jest bardzo ważne i istotne – skupiają się na kwestiach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W naszych czasach współpraca pomiędzy klientami i dostawcami nie jest możliwa bez zaangażowania w zrównoważony rozwój i tworzenia zrównoważonych wyrobów.

  • Joanna Olszak

    Doradca ds. Prawa Żywnościowego, IGI FOOD LAW

  • Alicja Bieszyńska

    Allegro

  • Demetriusz Janowski

    Head of Sustainability & CSR, Schumacher Packaging

Najczęściej zadawane pytania

  • Niższe ceny stoisk (tzw. "early bird") obowiązują do 30 kwietnia 2024 r.

  • Pierwszą część płatności w wysokości 45% należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy należy wpłacić jako zaliczka 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Drugą ratę na pozostałą część całkowitej należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy należy wpłacić do dnia 1.10.2024r.

  • System sprzedaży otwieramy w styczniu 2024, natomiast jeśli jesteś zainteresowany rezerwacją wstępną stoiska, skontaktuj się z nami.

  • Aby skorzystać ze zniżki na stoisko, należy zgłosić swój udział w targach do 30 kwietnia 2024r.. Ostateczny czas rezerwacji to 1 września. Jeśli chcesz zgłosić się po tej dacie, skontaktuj się z nami.
    Pamiętaj, że im później się zgłosisz tym mniejszy będziesz miał wybór lokalizacji stoiska.

  • Tak, możemy zbudować stoisko Twojej firmie na podstawie dostarczonego projektu lub przygotować nowy projekt stoiska.

  • Tak, pod warunkiem, że zgłosisz tę firmę jako współwystawcę. Możesz to zrobić poprzez wykupienie opłaty rejestracyjnej dla współwystawcy (współwystawca otrzyma wpis na listę wystawców, 1 kartę parkingową i 1 identyfikator).

Zespół organizacyjny