Dlaczego warto?

Spotkania z klientami

Na Packaging Innovations docierasz do tysięcy potencjalnych klientów w zaledwie 2 dni - w szczególności kadry zarządzającej i specjalistów m.in. z branży spożywczej, kosmetycznej, reklamowej, chemicznej, farmaceutycznej. To również okazja do spotkania z obecnymi klientami, co może wzmocnić istniejące relacje i zwiększyć ich lojalność.

Zwiększenie sprzedaży

Bezpośredni kontakt z klientami, prezentacja produktów i możliwość przeprowadzenia negocjacji na miejscu zwiększają szanse na zawarcie przez Ciebie korzystnych umów i zwiększenie sprzedaży.

Rekrutacja nowych pracowników

Dzięki Strefie Kariery masz możliwość rekrutacji najlepszych specjalistów w branży. Znalezienie utalentowanych pracowników, którzy mogą wnieść nową energię i pomysły do Twojej firmy, jest na wyciągnięcie ręki w ciągu dwóch dni. Wystarczy, że wyślesz nam wcześniej swoją ofertę pracy, a my umieścimy ją na stronie internetowej wydarzenia.

Marketing firmy

Udział w wydarzeniu jako partner/wystawca daje Ci szanse na promowanie swojej firmy bezpośrednio wśród zainteresowanych uczestników imprezy oraz budowanie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Packaging Innovations przyciąga również uwagę mediów branżowych i ogólnokrajowych.

Pozyskanie wiedzy i inspiracji

Udział w prezentacjach prowadzonych przez ekspertów branżowych i debatach to świetna okazja do zdobycia nowej wiedzy, poznania trendów i zainspirowania się do dalszego rozwoju firmy.

Obserwacja konkurencji

Udział w wydarzeniu to także doskonała okazja do obserwacji konkurencji. Możliwość zobaczenia, jakie produkty i rozwiązania oferują inni wystawcy, pozwala na lepsze zrozumienie rynku i dostosowanie własnej strategii do klienta.

Pakiety uczestnictwa

  • Sponsor diamentowy

    Oszczędność ponad 3000zł!
    Ilość ograniczona

     

    • Stoisko premium
      największe z dostępnych pakietów sponsorskich

    • Promocja przed wydarzeniem
      2 działania

    • Promocja podczas wydarzenia
      5 działań

  • Sponsor złoty

    Oszczędność około 2000zł!
    Ilość ograniczona

     

    • Stoisko premium
      średnie z dostępnych pakietów sponsorskich

    • Promocja przed wydarzeniem
      2 działania

    • Promocja podczas wydarzenia
      3 działania

  • Sponsor srebrny

    Oszczędność ponad 2000zł!
    Ilość ograniczona

     

    • Stoisko premium
      najmniejsze z dostępnych pakietów sponsorskich

    • Promocja przed wydarzeniem
      2 działania

    • Promocja podczas wydarzenia
      1 działanie

  • Wystawca
    • Stoisko 
      wg własnych potrzeb

    • Promocja przed wydarzeniem
      standardowe działania

Jak wziąć udział w targach?

  • Skontaktuj się z nami

    Opowiedz nam o swojej firmie: jakich klientów szukasz, jaki jest Twój budżet i główne cele udziału w targach. Przygotujemy dla Ciebie ofertę i pomożemy wybrać najlepsze stoisko!

    Sprawdź jakie typy stoisk oferujemy:

    STOISKA

  • Złóż zamówienie w panelu wystawcy

    Po przeanalizowaniu kosztów i wybraniu stoiska, zarejestruj swoją firmę w naszym systemie online i złóż zamówienie. 

    Wypełnij dane swojej firmy w katalogu online, aby Twoja firma była widoczna na liście wystawców!

    ZALOGUJ SIĘ

    ZAREJESTRUJ FIRMĘ

     

  • Czas na promocję!

    Prześlij nam swoje materiały promocyjne - zaproszenie wideo do wykorzystania w social mediach, nowości produktowe czy artykuł z case study wdrożenia Twojej technologii u klienta.

  • Zaproś swoich klientów

    Największe sukcesy targowe widzimy wśród wystawców, którzy aktywnie zaangażowali się w promocję swojego udziału przed wydarzeniem. Koniecznie zaproś swoich obecnych klientów, poinformuj obserwatorów w social mediach i na stronie internetowej. Wykorzystaj przygotowane przez nas grafiki i zapraszaj swoich klientów na Packaging Innovations 2024.

Ulga na udział w wydarzeniu.png [344.76 KB]

Strefy tematyczne

  • Opakowania
  • Komponenty
  • Maszyny
  • Druk
  • Logistyka i e-commerce
  • Usługi
  • Branding i reklama

Branże zwiedzających

  • 22%
    Spożywcza
  • 15%
    Kosmetyczna
  • 9%
    Reklamowa
  • 8%
    Chemiczna
  • 7%
    Farmaceutyczna
  • 6%
    Logistyczna
  • 6%
    Napoje
  • 5%
    Motoryzacyjna

Stanowiska zwiedzających

Kadra zarządzająca - 57%
  • Właściciel
  • Dyrektor
  • Kierownik, manager
Specjaliści - 27%
  • Specjalista ds. zakupu/sprzedaży
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista ds. opakowań
  • Inżynier, projektant
Inni - 16%
  • Przedstawiciel handlowy
  • Logistyk
  • Nauczyciel
  • inni

Kraje zwiedzających

dane kraje zwiedzajacych.png [351.16 KB]

Międzynarodowość wydarzenia

Każdego roku udowadniamy, że nazwa targów nie jest przypadkowa. Co roku wydarzenie jest odwiedzane przez wielu gości z zagranicy. W edycji 2023 największą grupą spośród 45 krajów zwiedzających były osoby z Czech, Ukrainy i Niemiec.

Oprócz tego przedstawiciele zagranicznych firm występują u nas w roli prelegentów, np. Niemiec czy Słowacji.

Już teraz swój udział w edycji 2024 potwierdzili goście z ponad 15 krajów!

 

  • Na targach możemy spotkać wszystkich tych, którzy są zainteresowani branżą. Z jednej strony udział jest okazją do zaprezentowania produktów, a z drugiej do poszerzenia wiedzy. W mojej ocenie największe wyzwanie, jakie stoi przed producentami to zmiana przepisów. Opakowania do żywności są również uregulowane w prawie żywnościowym. Obecnie w Komisji trwają prace nad tym, jak te przepisy zmienić, żeby bardziej zabezpieczały one zdrowie konsumentów. Przełoży się to bezpośrednio na określone wymagania stawiane przez te przepisy podmiotom, które działają na rynku opakowań. Będą to wymagania nowe lub zmienione, dlatego już teraz warto wiedzieć, jak będą one wyglądać i kiedy ta zmiana się dokona.

  • Celem naszego udziału w targach Packaging Innovations było pokazanie naszego projektu „Opakowania dobre z natury”. Zależało nam na zainspirowaniu innych do wprowadzania działań, które w obszarze opakowań będą minimalizować negatywny wpływ zakupów online na środowisko.

  • Dążenie do neutralności klimatycznej, do zrównoważonego rozwoju nie ma sensu, jeżeli ludzie w tym nie biorą udziału. Dzielimy się wiedzą, bowiem zależy nam, aby ludzie byli świadomi swoich wyborów. Jako producenci widzimy, że rynek potężnie się zmienił. Teraz produkujemy dużo więcej opakowań wysyłkowych. W ostatnich latach klienci – co jest bardzo ważne i istotne – skupiają się na kwestiach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W naszych czasach współpraca pomiędzy klientami i dostawcami nie jest możliwa bez zaangażowania w zrównoważony rozwój i tworzenia zrównoważonych wyrobów.

  • Joanna Olszak

    Doradca ds. Prawa Żywnościowego, IGI FOOD LAW

  • Alicja Bieszyńska

    Allegro

  • Demetriusz Janowski

    Head of Sustainability & CSR, Schumacher Packaging

Zespół organizacyjny