Dominik Kupisz, Instytut Logistyki i Magazynowania IB Identyfikacja produktów a relacje biznesowe. Analiza technik druku w kontekście najczęściej popełnianych błędów i możliwych konsekwencji finansowo-organizacyjnych.
Katarzyna Patynowska, PC Print Sp.j. Zabezpieczenie i komunikacja marki.
Robert Sieńko, 3m Projekt sp. j. Mamy już super opakowanie i co dalej? O tym jak pokazywać produkty w punkcie sprzedaży tak aby jak najlepiej wyeksponować ich opakowanie. Best practices w materiałach POS z rynku polskiego i europejskiego.
Róża Rutkowska, MakeGrowLab SCOBY - biodegradowalne i jadalne opakowanie przyszłości.
Immo Sander, Werner & Mertz Group The Recyclate Initiative of Werner & Mertz. Sustainability & Circularity in Packaging.
Marta Krawczyk, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A. Ecodesign – nowe oblicze opakowań w gospodarce o obiegu zamkniętym. Wyzwania i szanse dla przemysłu oraz warsztaty: Jak projektować żeby recyklingować?
Davide Sartini, UNIFILL S.r.l. Aktualny rynek opakowań plastikowych oraz perspektywy jego rozwoju.
Zespół "Tango" Agencja Reklamowa Nakręca nas proces twórczy – studium przypadku Vege burgera.
Paweł Mazanka & Marta Jędrzejczak, DS Smith 5 wyzwań dla opakowań w obliczu zmieniającego się świata.
Marcin Suchocki, PC Print Sp.j. Sztuka uszlachetniania folią.
Tomasz Szacoń, Retailpoland Consulting LTD Współpraca z sieciami handlowymi - opakowanie jako rozwiązanie sprzedażowe.
Zenon Łapiński & Bernhard Gansert, Zenon Łapiński doradztwo biznesowe, poligrafia, szkolenia Szlachetniej. Nowe możliwości złocenia na gorąco.
PrintCity Alliance: Grafikus/epple, IST, KAMA, PC Print/LEONHARD KURZ, Metsä Board oraz WEILBURGER Graphics Packaging design, finishing and production.
Paweł Sabal, O-I Poland S.A. Uwolnij swoją kreatywność z O-I : EXPRESSIONS.
Arkadiusz Janke, PC Print Sp.j. KURZ- nowoczesne sposoby dekoracji.
Antoni Łuchniak, Kółko i krzyżyk ANTONI ŁUCHNIAK Minimalizm w projektowaniu szaty graficznej opakowań.
Santiago Soria, DS Smith The potential of right sized packaging in today’s empty space economy.
Anna Borys-Karwacka, McDonald's Polska Sp. z o.o. Scale for Good – strategia firmy McDonald’s w zakresie opakowań i recyklingu odpadów.
Adam Fotek, J.S. Hamilton Poland S.A. Wymagania zdrowotne dla opakowań do kontaktu z żywnością w tym opakowań ekologicznych.
Andrzej Kornacki, FUTAMURA Biodegradowalne i kompostowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex jako przykład realizacji Gospodarki o Obiegu Zamkniętym.
Stanisław Moczulski, METSÄ BOARD POLSKA Sp. z o.o. Wystarczająco czyste do jedzenia – Zrównoważone rozwiązania z tektury.
Rafał Miszczak & Robert Lis, Mondi Jak możemy zoptymalizować koszt opakowań FMCG w całkowitym procesie logistycznym?
Maciej Sawina & Robert Lis, Mondi Opakowanie w e-commerce: od zamówienia przez dostawę po unboxing. Czynniki sukcesu w kluczowych etapach realizacji zamówienia.
Rafał Miszczak, Maciej Sawina, Robert Lis, Mondi Warsztaty <Opakowaniowe Tetries>.