Wśród omawianych tematów pojawią się te związane z najnowszymi osiągnięciami z zakresu projektowania i produkcji „ekologicznych” etykiet i opakowań;  zaprezentowana zostanie nowa technika druku hybrydowego, dzięki której możliwe jest tworzenie pojedynczych, personalizowanych etykiet z pełnym uszlachetnieniem druku. Podczas jednej z prezentacji zostanie zaprezentowane innowacyjne rozwiązanie niemieckiej firmy Inuru, która na opakowaniach i etykietach drukuje … światło. Z uwagi na rosnące znaczenie sieci handlowych w ogólnej sprzedaży i duże zainteresowanie właścicieli marek wprowadzeniem swoich produktów do sieci, jeden z zaproszonych prelegentów opowie o 5 strategiach wprowadzania produktu do sieci handlowych; jedna z omawianych strategii dotyczyć będzie opakowań.

Obok inspirujących prezentacji nie zabraknie także dawki gotowych rozwiązań; przedstawiciel organizatora konferencji, firmy Aniflex, zaprezentuje 3 sposoby na stworzenie opakowań stymulujących sprzedaż.

Nowa formuła oparta na 20-minutowych, rzeczowych prezentacjach gwarantuje odpowiednią dynamikę wydarzenia, a czas trwania konferencji ( 3,5 godziny ), umożliwia dokładne zwiedzenie wystawy targów Packaging Innovations.

Sprawdź program konferencji.

Udział w konferencji jest bezpłatny; z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje rejestracja zgłoszeń.

uczestnicy konkrefencji 2018 uczestnicy konferencji Packaging Revolutions 2018