Najważniejszy punkt spotkań dla branży w Europie Wschodniej

Targi Packaging Innovations w Polsce odbędą się już po raz 11 i zyskały status jednego z ważniejszych wydarzeń dla przemysłu opakowań w Europie Wschodniej. Jest to dla PrintCity Allianz dobry powód, by zwiększyć swoje zaangażowanie na tym ważnym rynku.  
„Już w ubiegłym roku udało nam się nawiązać dużo nowych kontaktów i rozwinąć te istniejące“ stwierdza Rainer Kuhn, Prezes Zarządu aliansu. „Teraz za pomocą naszego seminarium chcemy dotrzeć do jeszcze większej ilości klientów oraz sprawić, by korzyści płynące z naszego łączenia kompetencji stały się dla nich jeszcze bliższe i zrozumiałe“.

Seminarium Projektowanie opakowań, uszlachetnianie i realizacjaNature
W centrum seminarium znajdzie się pudełko prezentowe Nature na kosmetyki. 
Dyskusja będzie dotyczyła wszystkich aspektów powstawania opakowania - od wzoru poprzez wybór materiałów i rodzajów uszlachetnień aż do produkcji.
Odwiedzający będą mogli osobiście zrozumieć i poczuć efekty na podstawie wzoru opakowania.
Seminarium będzie miało miejsce 2. kwietnia w godzinach 14:00 – 15:00 w strefie workShops w hali niebieskiej.  
Uczestnictwo jest bezpłatne w ramach wejściówki na targi.
Targi odbędą się w dniach 2. i 3. kwietnia w EXPO XXI Warszawa.  
Odwiedzający otrzymają przy rejestracji bezpłatną wejściówkę: https://www.packaginginnovations.pl/gb
Wspólne stoisko D9 znajduje się w hali niebieskiej.
 
Członkami wspólnego stoiska są:PrintCIty Alliance logotyp

Graficus / Epple Druckfarben (farby offsetowe & lakiery), IST Metz (systemy utwardzania UV), KAMA (maszyny sztancujące, tłoczące i klejące), PC Print / LEONHARD KURZ (folie do tłoczenia na gorąco i na zimno, hologramy), Metsä Board (tektura opakowaniowa, biały Kraftliner, karton Foodservice), Merck (pigmenty efektowe), WEILBURGER Graphics (lakiery do uszlachetniania, kleje i wodne farby fleksograficzne).