
Zaprezentuj swoją markę kluczowym klientom
Packaging Innovations przyciąga każdego roku przedstawicieli tysięcy marek z branży spożywczej, napojów, kosmetycznej, gospodarstwa domowego, farmaceutycznego, chemicznego, motoryzacyjnego i wielu innych. Od dyrektorów generalnych, kierowników operacyjnych, kierowników ds. zaopatrzenia i osób zajmujących się innowacjami produktowymi po konsultantów - to właśnie oni przychodzą na targi, by zaopatrzyć się w Twoje produkty.
Odwiedzili nas przedstawiciele:
Auchan, Avon Operations Polska, Bakalland, Bakoma Sp. z o.o, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., DAX COSMETICS, Decathlon Car Gliwice, Dr Vita, EuroPharma Alliance Sp. z o.o, FM Polska, Furgonetka, Helio S.A., Jeronimo Martins, Lajkonik Snacks Sp. z o.o., Krystyna Janda Sp. z o.o., Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp. z o.o., Lotte Wedel, Mars, Mieszko SA, MONDELEZ, PKN Orlen, PRO-LOGIS Sp. z o.o., Rossmann, YOPE, Yves Rocher, Ziaja Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o., Żabka
-
Myślę, że są tu wszyscy wystawcy z branży. Możemy tu porównać naszą ofertę z konkurencją i sprawdzić co proponują inni wystawcy. Możemy tutaj także zaprezentować ofertę potencjalnym odbiorcom. Na targach możemy się umówić na spotkanie, zaprezentować ofertę. Dotknąć, zobaczyć i porozmawiać o produkcie. Taka prezentacja nie jest możliwa przez telefon.
-
Jesteśmy mile zaskoczeni z kilku powodów, po pierwsze tym jak liczna była wczoraj publiczność i odwiedzający pytający o konkretne rzeczy związane z naszą działalnością, po drugie jesteśmy mile zaskoczeni tym jak się sprawdza duże, otwarte stoisko, bo to jest bardzo fajny pomysł i myślę, że jeśli będziemy brać udział, a jesteśmy gościem od dobrych kilku lat pierwszy raz w tak dużym metrażu to pójdziemy tylko w tym kierunku, to jest zupełnie inny kontakt z klientem.
-
Myślę, że nadal jest duże zainteresowanie targami, zdawać by się mogło, że ludzie dzisiaj żyją w świecie Internetu i poszukują informacji przez sposoby digitalowe. Natomiast tutaj spotykam naprawdę sporo ciekawych „insightów” od potencjalnych klientów, jest duże zainteresowanie, sporo osób, sporo też my uczymy się od klientów. Jest też duże zainteresowanie w trendzie mocno ekologicznym, dużo ludzi o to pyta, więc z perspektywy osoby wystawiającej jestem bardzo zadowolona z udziału w tych targach.
-
Ewelina Cackowska
RPC Bramlage
-
Mariusz Saduś
Colorpress
-
Patrycja Rakowska-Dębska
Stora Enso w Polsce

Wystaw się na targach Packaging Innovations 2023
Niezależnie od tego, czy jesteś producentem opakowań plastikowych czy ekologicznych, technologii pakowania i maszyn, etykiet, inteligentnych opakowań, opakowań do żywności lub przedstawicielem usług pakowania i napełniania, a także projektantem opakowań i etykiet, wystawienie się na Packaging Innovations pozwoli Ci spotkać się z nabywcami, którzy chcą poznać nowych dostawców i odkryć nowe produkty i innowacje.