Label Innovations - 04.04.2017


Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations

Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej roli oraz komunikacji opakowania – firma Etykiety.pl Etigraf zadbała o stworzenie niepowtarzalnej atmosfery, sprzyjającej połączeniu świata nauki i biznesu.


Organizatorzy skupili się na najtrudniejszych zagadnieniach, które stanowią wyzwania dla wielu właścicieli marek: począwszy od wizerunku marki i opakowania, a kończąc na sposobach angażowania konsumentów.

Uczestnicy konferencji mieli okazję:


– wejść w buty konsumentów i zastanowić się dlaczego kupują wybrane produkty, a na inne nie zwracają uwagi  –  razem z dr Małgorzatą Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
– zobaczyć innowacje w opakowaniach oczami konsumenta – wspólnie z Arturem Kępińskim i dr Pawłem Wójcikiem z Futura Media
– dowiedzieć się jak konsumenci oceniają opakowania i jak tę ocenę odzwierciedlają badania naukowe w prelekcji dr Renatą Nestorowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– nauczyć się we właściwy sposób myśleć o innowacjach – dzięki wystąpieniu Macieja Szarolety, Dyrektorowi Strategii w Albedo Marketing

– prześledzić jak wygląda proces zmiany wizerunku na przykładzie klienta Etykiety.pl Etigraf wraz z Iwoną Studzińską, Dyrektor Handlową w Etykiety.pl Etigraf

– odpowiedzieć na pytanie: po co firmie silna marka i czy moja firma potrzebuje takiej marki? – wspólnie z Agnieszką Rudnicką, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf 
– uczyć się budowania zaangażowania konsumentów przy użyciu narzędzia jakim jest grywalizacja – dzięki porywającej prelekcji Pawła Tkaczyka, Prezesa Agencji Brandingowej MIDEA 
– tworzyć historie, które będą angażować konsumentów, wzruszać, sprzedawać i przejdą do historii – wspólnie z dr Moniką Górską z Mistrzowskiej Szkoła Storytellingu biznesowego oraz  pomocy notesów SyKoMor jej autorstwa.


Pasjonujące prelekcje, zaangażowanie uczestników,  spotkania w kuluarach, wymiana kontaktów  –  udało się osiągnąć cele, które zostały zaplanowane.

Ale były też chwile poruszające i wzruszające, był śmiech i łzy – to był dla organizatora dowód, że zgromadził ludzi z pasją, którzy wkładają serce w zarządzanie markami i mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.


Zaangażowanie oraz potrzeby w zakresie poruszanej tematyki były ogromne – mimo, iż konferencja zakończyła się o 17:00, ostatni uczestnicy konferencji opuścili salę o 18:30. Przerosło to oczekiwania Etykiety.pl Etigraf!


Etykiety.pl Etigraf – organizator konferencji ma nadzieję, że konferencja szkoleniowa Label Innovations stanie się cyklicznym wydarzeniem, będącym okazją wymiany wiedzy i kontaktów pomiędzy światem biznesu i nauki. Przedstawiciele organizatora zapewniają, że ich celem jest stworzenie bogatego wydarzenia, podczas którego świat nauki będzie mówić językiem korzyści dla firm i dzielił się wiedzą dotyczącą najbardziej palących dla przedsiębiorców tematów.



Tekst: Etykiety.pl Etigraf

Szczegóły minionej konferencji



CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami


Konferencja  miała charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. 



Poprzez udział w konferencji, uczestnicy mogli podnieść swoje kompetencje w zakresie:


- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,

- analizy i oceny trendów rynkowych,

- budowania silnych marek,

- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,

- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.



•    Czas: 4 kwietnia 2017 r. (wtorek) w godzinach 10:00 – 16:00 


•    Miejsce:  targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C

Harmonogram konferencji Label Innovations:


10:00 – 10:58

rejestracja i kawa na otwarcie

10:58 - 11:00   

otwarcie

11:00 - 11:45

Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal

11:45 - 12:15

Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe

12:15 - 13:00

Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

13:00 - 13:40

przerwa obiadowa       

13:40 - 14:10

Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing

14:10 -14:35    

Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf

14:35 - 14:55

przerwa kawowa

14:55 - 15:15   

Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf

15:15 - 16:00

Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA

16:00 - 16:45

Przejdź do historii. Storytelling w budowaniu wartościowej marki-              dr. Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego

16:45 - 17:00

Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf



Patronami medialnymi konferencji byli:

Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl,  Bilety24.pl, Nielsen , Sings.pl, kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie” , PIAP, Marketer+
















Osoba kontaktowa: 
Agnieszka Rudnicka
Koordynator ds. marketingu
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl