Stań się częścią Forum PACKAGING Innovations 2025!
Tematyka przewodnia:
- opakowania a ochrona klimatu: wyzwania i zagrożenia dla branży w kontekście programu Zielony Ład
- opakowania a ekologia: czym są tak naprawdę ekologiczne opakowania, jakie powinny być, na co zwracać uwagę
- przetwarzanie odpadów opakowaniowych
- zasady projektowania opakowań, w tym takich nadających się do recyklingu
- technologie w branży: jak nowoczesne rozwiązania technologiczne mogą pomóc w rozwoju branży
Prelegenci poprzednich edycji:
-
Alicja BieszyńskaAllegro
-
Andrzej GantnerPolska Federacja Producentów Żywności ZP
-
Agnieszka WierzbickaEY Polska, EY Law
-
Piotr PodsiadłoEy Polska, EY Law
-
Magdalena CieślakGraphic Packaging International
-
Agnieszka SznykINNOWO Instytut Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju
-
Piotr DymałaPolska Wytwórnia Papierów Wartościowych
-
Demetriusz JanowskiSchumacher Packaging
-
Marián ÁčSprávca zálohového systému
-
Anna SapotaGrupa TOMRA
-
Yevgen ZolotkovskiKoehler Paper
-
Philipp RichterSPIES Packaging
-
Paweł FrejHiBrands
-
Marcin SuchockiPC Print
-
Marcin RadomskiGraham Packaging
-
Joanna OlszakIGI FOOD LAW
-
Bartek GostkowskiHiBrands
-
Wojciech GłuszewskiInstytut Chemii i Techniki Jądrowej
Zasady prelekcji
-
Czas trwania prelekcji to 30 minut
Do czasu zalicza się czas prezentacji, podsumowanie i ewentualne pytania. Osoby przekraczające limit czasowy będą informowane o konieczności zakończenia prelekcji w dyskretny sposób.
-
Prelekcje odbywają się na Scenie Głównej i Scenie Agora
Scena główna oraz Scena Agora zlokalizowane są w przestrzeni wystawienniczej. Sceny wyposażone są we wszystkie potrzebne materiały.
-
Ilość prelekcji jest ograniczona
Ze względu na liczbę zainteresowanych, zgłaszane tematy będą podlegać weryfikacji. Otrzymasz od nas maila z informacją o wystąpieniu (lub też niewystąpieniu) na scenie.
-
Prezentacja musi być czysto merytoryczna
Nie szukamy prezentacji sprzedażowych, które będą tylko promować produkt albo usługę oraz wystąpień opartych wyłącznie na teorii. Nasza publiczność zna branżę, więc przekaż swoją wiedzę za pomocą konkretnych przykładów!
-
Na targach możemy spotkać wszystkich tych, którzy są zainteresowani branżą. Z jednej strony udział jest okazją do zaprezentowania produktów, a z drugiej do poszerzenia wiedzy. W mojej ocenie największe wyzwanie, jakie stoi przed producentami to zmiana przepisów. Opakowania do żywności są również uregulowane w prawie żywnościowym. Obecnie w Komisji trwają prace nad tym, jak te przepisy zmienić, żeby bardziej zabezpieczały one zdrowie konsumentów. Przełoży się to bezpośrednio na określone wymagania stawiane przez te przepisy podmiotom, które działają na rynku opakowań. Będą to wymagania nowe lub zmienione, dlatego już teraz warto wiedzieć, jak będą one wyglądać i kiedy ta zmiana się dokona.
-
Celem naszego udziału w targach Packaging Innovations było pokazanie naszego projektu „Opakowania dobre z natury”. Zależało nam na zainspirowaniu innych do wprowadzania działań, które w obszarze opakowań będą minimalizować negatywny wpływ zakupów online na środowisko.
-
Dążenie do neutralności klimatycznej, do zrównoważonego rozwoju nie ma sensu, jeżeli ludzie w tym nie biorą udziału. Dzielimy się wiedzą, bowiem zależy nam, aby ludzie byli świadomi swoich wyborów. Jako producenci widzimy, że rynek potężnie się zmienił. Teraz produkujemy dużo więcej opakowań wysyłkowych. W ostatnich latach klienci – co jest bardzo ważne i istotne – skupiają się na kwestiach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W naszych czasach współpraca pomiędzy klientami i dostawcami nie jest możliwa bez zaangażowania w zrównoważony rozwój i tworzenia zrównoważonych wyrobów.
-
Joanna Olszak
Doradca ds. Prawa Żywnościowego, IGI FOOD LAW
-
Alicja Bieszyńska
Allegro
-
Demetriusz Janowski
Head of Sustainability & CSR, Schumacher Packaging
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Ewą Bałman:
balman@targi.krakow.pl
+48 507 044 133