O targach

Historia Packaging Innovations

Historia Targów Packaging Innovations

Czas na targach płynie szybciej – to jedno z najczęściej powtarzanych zdań podczas Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak inteligentne opakowania, zrównoważone materiały czy personalizacja, Targi Packaging Innovations stały się platformą, na której dyskutuje się o przyszłości opakowań. Już od 15 lat firmy z całego świata prezentują swoje najnowsze produkty, technologie i rozwiązania, inspirując oraz nawiązując nowe kontakty biznesowe.

Targi Packaging Innovations stały się również miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń. Organizowane są liczne prezentacje, warsztaty i panele dyskusyjne, w których eksperci i liderzy branży dzielą się swoją wiedzą na temat innowacji, strategii marketingowych i ekologicznych trendów w opakowaniach.

Mamy nadzieję, że będziecie Państwo z nami w tej i kolejnych edycjach i będziemy mogli wspólnie stworzyć idealne środowisko dla branży opakowań. 

 

15 lat targów w liczbach
      

ZWIEDZAJACY.svg [1.29 KB]

42 458 ZWIEDZAJĄCYCH

STOISKO_ZABUDOWA.svg [743.00 B]

1659 WYSTAWCÓW

O targach

Oryginalne, funkcjonalne i ekologiczne opakowania, usługi, displaye, kolorowe i inteligentne etykiety. Uzupełnieniem targów są merytoryczne wykłady oraz inne części bogatego programu towarzyszącego. Już po raz szesnasty zaprezentowane zostaną produkty i usługi odpowiadające każdej gałęzi gospodarki, tym razem w nowej odsłonie – w Krakowie! Skupimy się na ekologii, technologii i designie. Czy możliwym jest połączenie tych kwestii? Zadamy to pytanie naszych uczestnikom, którzy są ekspertami w branży opakowań.

Strefy tematyczne

  • Opakowania
  • Komponenty
  • Maszyny
  • Druk
  • Logistyka i e-commerce
  • Usługi
  • Branding i reklama
  • _ILE3220.jpg

    Profil wystawców

    • opakowania
    • druk
    • maszyny, drukarki, skanery
    • organizacje odzysku i recyklingu opakowań
    • usługi: projektowanie, badanie opakowań, usługi prawne
    • oprogramowania do zarządzania produkcją oraz projektowania opakowań i etykiet
    • materiały potrzebne do produkcji opakowań i etykiet
    • logistyka, magazynowanie, konfekcjonowanie
    • stowarzyszenia
    • wydawnictwa
  • _ILE3119.jpg

    Profil odwiedzających - branże

    • kosmetyczna
    • spożywcza
    • napojów
    • reklamowa
    • chemiczna
    • odzieżowa i obuwnicza
    • farmaceutyczna
    • logistyczna
    • motoryzacyjna
    • inne: zoologiczna, budowlana, meblarska, elektroniczna