9 czerwca 2021 ON-line
Spotkaj się z grupą odbiorców branżowych
Dane dotyczące Zwiedzających
Korzyści płynące z udziału z targach
83% zwiedzających
to osoby decyzyjne
2 dni konkretnych
rozmów biznesowych
efektywna promocja
w mediach branżowych
lokalizacja targów
w samym centrum rynku zbytu
"Myślę, że są tu wszyscy wystawcy z branży.
Możemy tu porównać naszą ofertę z konkurencją
i sprawdzić co proponują inni wystawcy. Możemy
tutaj także zaprezentować ofertę potencjalnym odbiorcom.
Na targach możemy się umówić na spotkanie,
zaprezentować ofertę. Dotknąć, zobaczyć i porozmawiać
o produkcie. Taka prezentacja nie jest możliwa przez telefon.
Ewelina Cackowska, RPC Bramlage
"Jesteśmy mile zaskoczeni z kilku powodów, po pierwsze
tym jak liczna była wczoraj publiczność i odwiedzający pytający o konkretne rzeczy związane z naszą działalnością,
po drugie jesteśmy mile zaskoczeni tym jak się sprawdza duże,
otwarte stoisko, bo to jest bardzo fajny pomysł i myślę,
że jeśli będziemy brać udział, a jesteśmy gościem od dobrych
kilku lat pierwszy raz w tak dużym metrażu to pójdziemy tylko
w tym kierunku, to jest zupełnie inny kontakt z klientem.
Mariusz Saduś, Koordynator Działu Handlowego, Colorpress
"Myślę, że nadal jest duże zainteresowanie targami, zdawać by się mogło, że ludzie dzisiaj żyją w świecie Internetu i poszukują informacji przez sposoby digitalowe. Natomiast tutaj spotykam naprawdę sporo ciekawych „insightów” od potencjalnych klientów, jest duże zainteresowanie, sporo osób, sporo też my uczymy się od klientów. Jest też duże zainteresowanie w trendzie mocno ekologicznym, dużo ludzi o to pyta, więc z perspektywy osoby wystawiającej jestem bardzo zadowolona z udziału w tych targach.
Patrycja Rakowska-Dębska, Dyrektor ds. Zarządzania Produktem, Stora Enso w Polsce
Bogata oferta producentów
i dostawców opakowań i etykiet
Bezpłatne wykłady workShops
Liczne innowacje
produktowe
Zapisz się na nasz mailing,
a my obiecujemy napisać,
gdy pojawią się ważne newsy.