
W programie workShops pojawią się takie tematy jak:
- Opakowania promocyjne wspierające sprzedaż - na przykładach z branży spożywczej. – Tomasz Bartold - TinBox Packaging powered by OEX E-Business
- Insight konsumencki w procesie projektowania nowej butelki Łomży. Wykorzystanie potencjału regionalności produktowej i autentyczności w restylizacji/re-brandingu marki Łomża. – Kamil Pączkowski, Jarosław Grzesica, Jan Lutyk - THIS brand & product design studio; Marzena Rogowska-Wasztyl - Wilk Studio; Katarzyna Paszczuk - VAN PUR S.A.
- Jak opakować niszowy produkt tak, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów? - Case study – Przemysław Kędzierski - Browar Raduga
- Czym jest strategia opakowaniowa i dlaczego warto ją wdrożyć na przykładzie firmy z branży FMCG. – Robert Lis - DS Smith Packaging
- Jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce. – Edyta Dembińska - Piotr i Paweł S.A.
- System SENS - Nowe oznakowanie wartością odżywczą produktów Carrefour. – Barbara Kowalska - Carrefour Polska
- Tu, gdzie jest Serce Fabryki – o tradycji i historii opowiedzianej na nowo. – Cezary Kubiak – Lookin’ Good sp. z o.o.; Jakub Kopczyński – Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A
- Jak nie wylać piwa z kąpielą czyli rebranding pionierskich marek piwnych Browaru Amber. – Marek Skrętny - Browar Amber Sp. z o.o.
Udział w seminariach workShops jest bezpłatny dla wszystkich Zwiedzających Targów Packaging Innovations!