- Jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce. Edyta Dembińska, Piotr i Paweł S.A.
- System SENS – Nowe oznakowanie wartością odżywczą produktów Carrefour. Barbara Kowalska, Carrefour Polska
- Marketing społecznie odpowiedzialny – case study: SZLACHETNA PACZKA. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk, Stowarzyszenie WIOSNA, SZLACHETNA PACZKA
- Tu, gdzie jest serce Fabryki – o tradycji i historii opowiedzianej na nowo. Cezary Kubiak, Lookin’ Good Sp. z o.o.; Jakub Kopczyński, Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A.
- Opakowanie – niemy sprzedawca. Case study marki CleanHands. Agnieszka Stankiewicz, ŚWIT PHARMA Sp. z o.o.
- Jak nie wylać piwa z kąpielą, czyli rebranding pionierski. Marek Skrętny, Browar Amber Sp. z o.o. Sp. k.
STREFA STUDENTA
Zachęcamy do odwiedzenia stoiska Strefy Studenta, gdzie młodzi projektanci prezentują swoje prace. Wśród nich znajduje się finałowe opakowanie autorstwa Anny Gwardyś-Skuza pt. „Z’wieszak”, które zostało wybrane przez Jury we wczorajszym konkursie.KONFERENCJA PACKAGING [R]EVOLUTION
W godzinach 10:00 – 13:10 odbędzie się konferencja PACKAGING [R]EVOLUTION pt. Najnowsze rozwiązania w świecie opakowań. Warto posłuchać specjalistów, którzy podzielą się swą wiedzą i doświadczeniem.
OFERTA WYSTAWCÓW
Drugi dzień Targów Packaging Innovations to okazja, aby zapoznać się z szeroką ofertą Wystawców, która prezentowana jest na dwóch halach wystawienniczych.Niech czas spędzony na Targach Packaging Innovations będzie dla wszystkich naszych gości czasem inspiracji i licznych kontaktów biznesowych.