Przyjazne dla środowiska opakowania premium

Opakowania znajdują się pomiędzy sprzecznymi priorytetami wysokiej jakości, funkcjonalności i trwałości.
Podczas gdy kiedyś koncentrowano się na funkcjonalności i wysokiej jakości, świadomość się zmieniła i zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszy.
W związku z tym cała branża zmienia się i opracowuje rozwiązania mające na celu bardziej zrównoważony rozwój.
Jednocześnie funkcjonalność (ochrona produktów!) musi pozostać pełna, a wysoka jakość musi być zachowana w możliwie największym stopniu.
W projekcie Better Human aktualny stan tych zmian został przedstawiony na przykładach.
Teraz dostępne są nowe wzory, produkowane w technologii UV i LED-UV.
Zostaną one również zaprezentowane podczas seminarium.


Kontakty osobiste: niezastąpione w branży opakowań

"Bardzo się cieszymy, że w tym roku targi ponownie odbędą się w formule face-to-face. Chociaż seminaria internetowe pozostaną ważną częścią strategii komunikacyjnej w przyszłości, osobisty kontakt z klientami i zainteresowanymi jest niezastąpiony" - wyjaśnia Rainer Kuhn, dyrektor zarządzający Sojuszu. "Szczególnie w branży opakowań, gdzie doświadczenie w punkcie sprzedaży jest kwestią definiującą, widzenie i odczuwanie ma kluczowe znaczenie."

13. Targi Packaging Innovations odbędą się w dniach 15 i 16 września w Warszawie, Polska.
Wspólne stoisko PrintCity Alliance B26 znajduje się w centralnej części hali wystawowej.
Seminarium Przyjazne dla środowiska opakowania premium odbędzie się 15 września o godz. 10:30 
w strefie workShops.

Zwiedzający otrzymują bezpłatną wejściówkę na targi i seminarium po uprzedniej rejestracji: https://packaginginnovations.pl/
 
Na wspólnym stoisku PrintCity Alliance B26 znajdą się następujący wystawcy:

PC Print / LEONHARD KURZ (folie termotransferowe, transferowane na zimno oraz do zadruków cyfrowych, hologramy), Merck (pigmenty efektowe), WEILBURGER Graphics (lakiery do uszlachetniania, kleje i wodne farby fleksograficzne), Zeller+Gmelin (farby i lakiery UV)




Opakowania znajdują się pomiędzy sprzecznymi priorytetami wysokiej jakości, funkcjonalności i trwałości. W ostatnich latach cała branża zmienia się i opracowuje rozwiązania mające na celu bardziej zrównoważony rozwój. Jednocześnie funkcjonalność (ochrona produktów!) musi pozostać pełna, a wysoka jakość musi być zachowana w możliwie największym stopniu.
W projekcie Better Human aktualny stan tych zmian został przedstawiony na przykładach.


Rainer Kuhn, dyrektor zarządzający PrintCity Allianz


"Bardzo się cieszymy, że w tym roku targi ponownie odbędą się w formule face-to-face. Podczas gdy seminaria internetowe pozostaną ważną częścią strategii komunikacji, osobisty kontakt z klientami i zainteresowanymi jest niezastąpiony."

https://www.printcity.de/de/news-reader/items/packaging-innovations-warschau-2021.html




O PrintCity-Allianz
PrintCity jest renomowanym strategicznym aliansem, który poprzez łączenie kompetencji obejmuje swoim działaniem cały łańcuch wartości w branży drukarskiej i opakowań. PrintCity promuje i wspiera wartość druku i opakowań.

•    Osiągamy korzyści dla klienta koncentrując wiodące na świecie know-how w ramach naszej sieci i wspólnie je wykorzystując.
•    Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem poprzez seminaria, targi i wystawy, studia nad projektami, publikacje oraz media elektroniczne.
•    Maksymalizujemy efekty synergii w celu efektywnego i ekonomicznego wzrostu naszej branży.