Celem organizatorów było stworzenie komfortowej, nowoczesnej przestrzeni służącej nawiązaniu kontaktów, zdobyciu wiedzy i zaczerpnięciu inspiracji. Miejsca łączącego biznes i edukację, stawiającego na jakość i szeroki asortyment. Czy się udało? Najlepszym potwierdzeniem niech będą słowa uczestników – Targi takie, jak te, to miejsce, które spaja interesariuszy z przeróżnych obszarów: sprzedających i kupujących, firmy produkujące opakowania i platformy internetowe sprzedające produkty online. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Przeszłam się po różnych stoiskach i bardzo się cieszę, bo widzę ich różnorodność – oceniła targi Alicja Bieszyńska, Team Manager w zespole Delivery Experience w firmie Allegro. Zadowolenia z udziału nie kryła Edyta Kopycinska, Sales Manager z firmy POLO Handels GMBH – Moje wrażenia są absolutnie fantastyczne. Po pierwsze udział w targach był wybitną okazją, aby spotkać się z klientami, z którymi czasami zwyczajnie nie mamy czasu się zobaczyć. Po drugie, jeżeli rozważamy wdrożenie produktów innowacyjnych – a uważam, że materiały opakowaniowe bazowane na papierze do takich się zaliczają – to jest to tym bardziej świetna okazja, aby móc klientom wyjaśnić różne tajniki, głównie dotyczące kwestii środowiskowej.

Dla wielu wystawców cele biznesowe były tak samo ważne, jak cele wizerunkowe – Jesteśmy tutaj po to, aby wypromować nasze nowe druki – etykiety zabezpieczone. Zależy nam, aby klienci wiedzieli, że Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych to nie tylko dokumenty i banknoty, ale również mnóstwo druków komercyjnych, które produkujemy od wielu lat. Poprzez udział chcieliśmy pokazać, że PWPW to firma przyjazna i elastyczna – podkreśliła Joanna Strzyga, Kierownik Działu Sprzedaży Druków Zabezpieczonych w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.