Strefa Studenta

WYNIKI 12. KONKURSU STREFA STUDENTA

 

 

 

Kategoria Funkcjonalność i forma: Tycjan Twardowski "StackBox — Projekt uniwersalnego pudełka na obuwie sportowe"

Kategoria Szata graficzna: Aleksandra Kułakowska "Choco xperience"

Kategoria Wrażenie: Emilia Biernat "Opakowania na czekoladę dla Krwiodawstwa"

Kategoria Wyróżnienie wystawców: Monika Szpak "Projekt serii opakowań leków dostępnych bez recepty"

_ILE4519.jpg [1.64 MB]

 

Gratulujemy laureatom!

 

Projekt

StackBox — Projekt uniwersalnego pudełka na obuwie sportowe

Projekt

Choco xperience

Projekt

Opakowania na czekoladę dla Krwiodawstwa

Projekt serii opakowań leków dostępnych bez recepty

Jury konkursowe

  • Dariusz Chwierut

    Dyrektor Marketingu Wawel S.A

  • dr Joanna Jurga

    Projektantka produktu i przestrzeni, pracownik naukowy Instytutu Wzornictwa Przemysłowego

  • Magdalena Korczyńska

    Zastępca redaktor naczelnej i sekretarz redakcji miesięcznika "Świat Druku"

  • Krzysztof Skrobot

    Dyrektor Polskiej Izby Fleksografów

  • Beata Pyś-Skrońska

    Dyrektor Biura Polskiej Izby Opakowań

  • Beata Wielgat

    z ramienia Alfa Print - wydawcy magazynów "Poligrafika" i "Opakowanie"

Kategorie konkursowe

  • Wrażenie

    Estetyczne, nowoczesne, zaskakujące, określające zapakowany w nim produkt i przede wszystkim wyróżniające się na półce. Takie właśnie powinno być opakowanie w Kategorii Wrażenie. Nie bez znaczenia w tej kategorii jest również proces projektowy. Nieszablonowe pomysły i nienaganne wykonanie opakowania to podstawowe elementy oceny projektu.

  • Funkcjonalność i forma

    Oceniane będą projekty nietypowych rozwiązań konstrukcyjnych opakowań. Nowatorskie technologie, funkcje, zabezpieczenia, czy zamknięcia opakowań, to elementy brane pod uwagę w Kategorii Forma. Oceniane będą innowacyjność rozwiązań i dostrzeżenie potrzeb odbiorcy.

  • Szata graficzna

    Kategoria kierowana do grafików tworzących ciekawe projekty graficzne na opakowaniach. Uczestnicy mogą korzystać z dowolnych opakowań tworząc na nich spójne koncepcje graficzne. Oceniane będą ciekawe pomysły, precyzyjne wykonanie i niepowtarzalność projektu. Uczestnicy mogą zgłaszać zarówno projekty etykiet czy grafiki na opakowania jednego produktu, bądź też spójną koncepcję identyfikacji wizualnej całej linii produktowej.

Patroni Strefy Studenta

Patroni Strefy Studenta