Kategoria Funkcjonalność i forma: Tycjan Twardowski "StackBox — Projekt uniwersalnego pudełka na obuwie sportowe"
Kategoria Szata graficzna: Aleksandra Kułakowska "Choco xperience"
Kategoria Wrażenie: Emilia Biernat "Opakowania na czekoladę dla Krwiodawstwa"
Kategoria Wyróżnienie wystawców: Monika Szpak "Projekt serii opakowań leków dostępnych bez recepty"
Gratulujemy laureatom!
StackBox — Projekt uniwersalnego pudełka na obuwie sportowe
Choco xperience
Opakowania na czekoladę dla Krwiodawstwa
Projekt serii opakowań leków dostępnych bez recepty
Jury konkursowe
-
Dariusz Chwierut
Dyrektor Marketingu Wawel S.A
-
dr Joanna Jurga
Projektantka produktu i przestrzeni, pracownik naukowy Instytutu Wzornictwa Przemysłowego
-
Magdalena Korczyńska
Zastępca redaktor naczelnej i sekretarz redakcji miesięcznika "Świat Druku"
-
Krzysztof Skrobot
Dyrektor Polskiej Izby Fleksografów
-
Beata Pyś-Skrońska
Dyrektor Biura Polskiej Izby Opakowań
-
Beata Wielgat
z ramienia Alfa Print - wydawcy magazynów "Poligrafika" i "Opakowanie"
Kategorie konkursowe
-
Wrażenie
Estetyczne, nowoczesne, zaskakujące, określające zapakowany w nim produkt i przede wszystkim wyróżniające się na półce. Takie właśnie powinno być opakowanie w Kategorii Wrażenie. Nie bez znaczenia w tej kategorii jest również proces projektowy. Nieszablonowe pomysły i nienaganne wykonanie opakowania to podstawowe elementy oceny projektu.
-
Funkcjonalność i forma
Oceniane będą projekty nietypowych rozwiązań konstrukcyjnych opakowań. Nowatorskie technologie, funkcje, zabezpieczenia, czy zamknięcia opakowań, to elementy brane pod uwagę w Kategorii Forma. Oceniane będą innowacyjność rozwiązań i dostrzeżenie potrzeb odbiorcy.
-
Szata graficzna
Kategoria kierowana do grafików tworzących ciekawe projekty graficzne na opakowaniach. Uczestnicy mogą korzystać z dowolnych opakowań tworząc na nich spójne koncepcje graficzne. Oceniane będą ciekawe pomysły, precyzyjne wykonanie i niepowtarzalność projektu. Uczestnicy mogą zgłaszać zarówno projekty etykiet czy grafiki na opakowania jednego produktu, bądź też spójną koncepcję identyfikacji wizualnej całej linii produktowej.